AKTUALITET

SHBA/ Letrat e hetuesve drejtuar Kongresit zbulojnë betejat e UFO-ve me avionët rusë – ‘Dy pilotë vdiqën’

14:31 - 02.08.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Avionët luftarakë rusë u ndeshën me UFO të paktën 45 herë deri në vitin 1993, “duke i ndjekur dhe rrëzuar ato”, sipas dokumenteve të klasifikuara ruse të marra dhe të kontrabanduara jashtë vendit nga gazetari investigativ George Knapp.




Ky është vetëm një nga pjesët e informacionit të zbuluar në letrat që ai dhe kolegu i tij Jeremy Corbell i shkruan Komisionit të Mbikëqyrjes së Dhomës së Përfaqësuesve përpara seancës dëgjimore të UFO-ve të së mërkurës. Të dyja letrat e zbuluara nga Fox News Digital u vendosën në procesverbalin e kongresit.

“Që nga viti 1969, qëndrimi i ushtrisë sonë ka qenë se UFO-t nuk përbëjnë kërcënim për sigurinë kombëtare dhe nuk meritojnë studime të mëtejshme”, shkruan Knapp në letrën e tij. “Ky qëndrim shpërfillës është në kontrast të drejtpërdrejtë me atë që është zbuluar në dokumente, raporte dhe memorandume të brendshme”.

Të dy personat u ulën pranë zëdhënësit të Inspektorit të Përgjithshëm të Komunitetit të Inteligjencës, David Grusch, i cili dha dëshminë kryesore për “figurat jo njerëzore”. Përfaqësuesi i Grusch mbajti të njëjtin pozicion në Pentagon nën udhëheqjen e Barack Obamës. Ata tre burra u ulën drejtpërdrejt pas David Grusch, i cili u shoqërua nga pilotët e marinës Ryan Graves dhe David Fravor gjatë seancës dëgjimore të Kongresit të së mërkurës për UFO-t.

Dëshmia e Grusch për provat “jo-njerëzore” të gjetura nga vendet e përplasjes së UFO-ve u bënë tituj kombëtarë dhe ndërkombëtarë, ndërsa detajet në letrat e Knapp dhe Corbell fluturuan nën radar.

Knapp kishte raportuar për UFO-t që nga viti 1987 dhe kishte një marrëdhënie të drejtpërdrejtë me Senatorin Harry Reid. Ndërkohë, Corbell është bërë një burim i domosdoshëm për sinjalizuesit e UFO-ve dhe u identifikua si thelbësor në organizimin e dëshmitarëve për seancën historike dypartiake të së mërkurës. Knapp deklaroi se për herë të parë dëgjoi pëshpëritjet e një përplasjeje të UFO-ve, “materiale të çuditshme dhe programe inxhinierike të kundërta që kryheshin në fshehtësi në shkretëtirën e Nevadës nga agjentë të inteligjencës dhe zyrtarë të mbrojtjes”, në vitin 1989.

Betejat e UFO-ve të rusëve

Me letrën drejtuar Kongresit u zbulua Studimi dhjetëvjeçar i Rusisë për UFO-t, i cili, ai shkroi, “ishte ndoshta hetimi më i madh i UFO-ve i kryer ndonjëherë’, i cili përfshinte mijëra dosje nga intervistat me personelin ushtarak. Drejtori i programit i tha Knapp-it për avionët luftarakë rusë që luftojnë kundër UFO-ve. “Në shumicën e incidenteve, UFO-t u lëshuan me shpejtësi të jashtëzakonshme, por në tre incidente, avionët luftarakë rusë ranë pre e mashtrimeve dhe u rrëzuan. Dy nga pilotët u vranë”, shkruan Knapp në letrën e tij.

Pas këtyre incidenteve, Ministria e Mbrojtjes lëshoi ​​një urdhër mbarëkombëtar që UFO-t duhet të liheshin sepse, sipas një zyrtari të lartë të Mbrojtjes Ajrore, ato “mund të kenë aftësi të jashtëzakonshme hakmarrëse”. Ai e solli këtë informacion në SHBA, por për dekada tema e UFO-ve dhe alienëve ishte një temë tabu që mund të shkatërronte jetesën dhe karrierën e një personi.

Pastaj UFO-t “Tic-Tac”, i quajtur kështu për formën e tij të veçantë, punësoi David Fravor, komandant në pension i Skuadronit të Marinës Black Ace, në 2004. Ai e përshkroi atë si një “tank gjigant fluturues të propanit” që ishte “shumë më i lartë se çdo gjë që kishim atëherë, kemi sot, ose që do të zhvillohet në 10 vitet e ardhshme”.

Ai përshkroi manovrat që sfidojnë fizikën e objektit dhe mungesën e sistemeve shtytëse dhe sipërfaqeve të kontrollit si krahët ose motorët.

Fox News Digital ka mësuar se një analizë shkencore prej 100 faqesh për një agjenci të kontraktuar, e cila identifikon detajet teknologjike dhe aftësitë e performancës të vëzhguara dhe të regjistruara gjatë serisë shume javore të ngjarjeve “Tic-Tac” me shumë automjete, nuk është bërë. vënë në dispozicion të publikut.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.